2014. július 8., kedd

7. fejezet



Sziasztok! Sajnos ez a rész ilyen rövid, de a következő már hosszabb lesz. ;)
puszi♥

Harry szemszöge


„Szia,” köszönt el Niall miközben gyorsan megölelte Bluet és a barátját Hannaht.
A többi fiú is ezt tette, a végére engem hagyva. Mindannyian várakozóan néztek rám.

„Bocsi, de mi nem fogunk ölelkezni.” vigyorgott Blue, vállat vontam.

„Mit csináltok ti ketten?” Liam felhúzta az egyik szemöldökét.

Dugunk.

„Semmit,” mondtam szimplán. Blue rezzenéstelen arccal nézett.

„Aha, jó éjszaka volt. De most már mennünk kell,” jelentette ki Blue amíg a kezeit tördelte.

„Köszönöm, igazán nagyszerű este volt,” láttam Hannah-n hogy ő egy fanunk. Hannah megölelt és én visszaöleltem miközben mosolyogtam. Blue is mosolygott, miközben a távolba nézett.

„Most már tényleg megyünk,” Blue intett, a haja pedig lobogott a szélben.

Blue szemszöge

Végre visszaértünk a kollégiumi szobánkba ahol fáradtan ledőltem a puha, meleg ágyikómba, majd felsóhajtottam.

Micsoda este volt.

„Köszönöm, hogy ezt tetted értem,” mondta Hannah. „Tudod ez az este… fantasztikus volt.” mondta Hannah álmodozóan, miközben boldogan feküdt az ágyában.

„Aha, semmi probláma,” mosolyogtam, miközben a plafont bámultam.

„Szóval Harry? Sosem mondtad, hogy jártatok,”

„Mert nem is,” válaszoltam rögtön felháborodva. Harry csak az örömömet szolgálta. Remélem ezt mindenki tudja.

„Mhm,” hümmögött. „És mi van Dylan Matthewsal, a szexi szövetségi fiúval?”

„Ő ugyanúgy marad, semmi sem változott Hannah,” csattantam fel.

„Oké, oké. Csak azért kérdeztem, hogy biztos legyek benne,”

„Rendben,” motyogtam, a szemeimet gyorsan lehunytam. Hiszed vagy sem egy pillanat alatt elaludtam.

2 megjegyzés:

  1. Kicsit rövid volt, de azért fantasztikus! nagyon köszönöm, hogy fordítod :)
    Nem győzöm kivárni a következő részt. Kíváncsian várom, hogy Blue mikor hívja fel Harryt és arra is borzasztóan kíváncsi vagyok, hogy Dylennel mi lesz.
    Gyorsan hozd a kövit :)
    Puszi! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi:)) majd igyekszem nem biztos, hogy a következő rész ma felkerül, de ha igen akkor is csak a későbbi órákban.
      amúgy olvastam a többi kommentjeidet és örülök, hogy tetszik a blog. :)

      Törlés