2014. július 1., kedd

Bevezető

Sziasztok! Wattpadon olvasom ezt a történetet amiben Harry Styles játszik főszerepet és szeretném nektek lefordítani. :))
Ez lesz az első fordításom, szóval nem garantálom, hogy tökéletes lesz. :/
Várom a véleményeket.
Jó olvasást. :)



Sóhajtottam, hánykolódtam és kényelmetlenül megfordultam az ágyamban. Valahogy olyan üresnek éreztem egyedül.

Meg kellett volna osztanom valakivel.

Minden, amit hallottam csak az eső volt, ahogy az ablakomon kopogtatott.

Úgy döntöttem, hogy felhívom az egyetlen fiút, akinek van rám ideje egy ilyen éjszakán. Elkezdtem a sötétben tapogatózni a telefonom után.

Végre megtaláltam a telefont, feloldottam és tárcsáztam a számát.

Háromszor kicsengett mielőtt beleszólt volna rekedtes hangján.

„Hallo?”

„Harry,” szünet. „Átjössz ma este?”

„Nem tudok.  Jelenleg alszom.” mondta kissé bosszúsan mivel hajnali háromkor felkeltettem.

„Kérlek,” könyörögtem miközben a szememet forgattam.

Vártam a válaszra, közben pedig mocorgást hallottam a vonal másik végén.

„Szexelni akarsz ma este?”

Mosolyogva az ajkamba haraptam. „ Élvezetet akarok,”

Ő alantasan felnevetett, amíg én ásítottam.

„Tíz perc múlva ott leszek.”

„Meztelen vagyok a takaró alatt,” mondtam miközben egy tincsemet csavargattam.

„Akkor talán 5 perc múlva” mondta. Hallottam, ahogy végre megmozdult, talán a farmerját húzta fel.

Önelégülten elvigyorodtam. „Oh és mellesleg”, mondtam miközben hallottam, hogy elindult a földszintre.

„Igen?” fújta ki a levegőt.

„Utállak,”

*

Türelmesen vártam a szobámban, magamra húztam a takarót. Fáztam meztelenül, de nem érdekelt. Egy tincsemet forgattam az ujjaim között. Amíg az üres fehér mennyezetet néztem, szerettem a hajamat birizgálni majd hagyni, hogy ráhulljon a meztelen vállamra.

Mellesleg a nevem Blue. És nem, Harry nem a barátom. És mi sosem voltunk baráti viszonyban.
Ha hiszed, ha nem mi utáljuk egymást. Teljes ellentétek voltunk. Ő volt az arrogáns és pimasz kis köcsög, én pedig a jó lány, titokban jelenleg a rossz lány. Mindenki úgy ismert, mint a becsületes kitűnően tanuló lányt, az egyetlent aki  bekerül a megfelelő egyetemre. Én voltam a legjobb az iskolában. Harry viszont a teljes ellentétem volt, egy 13 éves rossz fiú eszével.

Azt hittem én vagyok a legjobb példakép a tini lányok számára, de szerelemre volt szükségem. Nem az igaz szerelemre, hanem… szexre.

Harryvel egy nap alkut kötöttünk, látva, hogy mindkettőnknek ugyan arra a dologra van szükségünk. Megesküdtünk, hogy soha senkinek nem mondjuk el a mi kis egyezségünket, mert ki tudja mit gondolna rólunk az iskola. Ez csak egy alku volt. Lényegében csak az élvezetek miatt csináltuk. Ez volt minden. Senki nem tudta meg a titkunkat. Mindenki azt gondolta, hogy soha nem ismertük egymást és hogy csak idegenek vagyunk egymás számára.

Szeretném, ha ez így is maradna.

Egyszer csak hallottam egy kopogást az ablakomon, kicsit megugrottam, felemeltem a fejem a kényelmes párnámról. Láttam Harry sziluettjét az ablak előtt, gyorsan ledobtam magamról a takaróm és az ablak elé sétáltam.

Amíg rángattam és óvatosan kinyitottam az ablakot, láttam Harry arcán az önelégült mosolyt, miközben engem nézett. Én csak értetlenül néztem vissza rá és intettem neki, hogy csukja be az ablakot.

„Senki sincs itthon, az ajtót kellett volna használnod,” mondtam neki egy kissé nyersen. Mereven nézett rám mielőtt szarkasztikusan válaszolt,

„Bocsáss meg amiért ilyen óvatos vagyok”, szünet. „ Meg van a házid, szerelmem?” Kuncogott a kis megjegyzésén, amíg én ismét csak a szememet forgattam.

„Megvan.” válaszoltam és keresztbe tettem a karomat a mellkasom előtt.

„Hey, kaphatnék egy pohár-,”

„Nem” szakítottam félbe és oda sétáltam hozzá mindaddig, amíg csak pár centi választott el minket egymástól.

„Ok,” felhúzta a szemöldökét mielőtt durván lesmárolt volna.

A jól ismert öröm lángba borította a testemet, ahogy a csókunk még jobban elmélyült. Az ajkaim szétnyíltak így a nyelve több hozzáférést nyert a számba, amíg a kezem fel-le járt a mellkasán.

„Rossz idő van,” mondtam miközben megszakítottam csókunkat, vettem egy nagy levegőt miközben megrántottam pólója szegélyét, hogy megpróbálkozzam levenni róla.

„Mmmm, fogd be,” suttogta és levette magáról a pólót. Ránéztem, vigyorgott.

„Talán tetszik amit látsz, majom,”

„Igen, seggfej”, válaszoltam, vállat vont amíg rázuhant az ágyra, én pedig rá. A csókunk nem szakadt meg közben. A szája utat talált le az állam vonaláig majd a nyakamhoz amitől enyhén felnyögtem. A kezemet fel és le mozgattam a csupasz és széles hátán, a körmeim kissé belevésve.

Fogai durván súrolták végig a nyakamat, én pedig levegő után kapkodtam. Figyeltem ahogy Harry abbahagyja és kiveszi fürtjeit a szeme elől. Lenézett, ügyetlenkedett a farmerjával, de leállítottam.

„Megcsinálom.” suttogtam, bátortalanul kicsatoltam az övét és a cipzárt lassan elkezdtem lehúzni, hogy addig is idegesítsem.

„Ne bazd fel az agyamat, Blue,” sziszegte halkan, ami nevetésre késztetett. Lassan lehúztam a nadrágját és mindketten feljebb kúsztunk az ágyon. Befeküdt a takaró alá velem együtt úgy hogy én voltam felette. Folytatta a nyakam szívását ami belőlem zihálást váltott ki.

„Holnap vizsgám lesz,” fújtam ki a levegőt, emlékezve rá, hogy meg kell csinálnom a hülye teszteket.

„0 százalék rá az esély, hogy megbukj,” mondta lassan, miközben néztem ahogy kihúz egy óvszert.

Vigyorogtam, és kivettem a kezéből.

„Te szeretnéd nekem feltenni, vagy…?” felhúzta a szemöldökét. Lassan bólintottam és közelebb húztam forró testét magamhoz az egyik kezemmel.


Itt kezdődött


2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Szerintem eddig ügyesen csinálod! Fordítsd tovább, mert kíváncsi vagyok a folytatásra. További jó munkát. Ja, és siess a következővel! :D Puszi: Dolores

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :) és ma már fent lesz az első fejezet. :)

      Törlés